SKADER OG PROBLEMER
Kontroller bestillingen din ved mottakelse og kontakt oss umiddelbart hvis varen er defekt, skadet eller hvis du mottar feil vare, slik at vi kan evaluere problemet og gjøre det riktig.
UNNTAK / IKKE-RETUR VARER
Visse typer varer kan ikke returneres, som forgjengelige varer (for eksempel mat, blomster eller planter), tilpassede produkter (for eksempel spesialbestillinger eller personlig tilpassede varer) og personlig pleievarer (for eksempel skjønnhetsprodukter). Vi godtar heller ikke retur for farlige materialer, brennbare væsker eller gasser. Ta kontakt hvis du har spørsmål eller bekymringer angående ditt spesifikke produkt.
Dessverre kan vi ikke akseptere returvarer eller gavekort.
LAGER
Den raskeste måten å sikre at du får det du ønsker er å returnere varen du har, og når retur er akseptert, foreta et separat kjøp for den nye varen.
REFUSJONER
Vi vil varsle deg når vi har mottatt og inspisert returen, og gi beskjed om refusjonen ble godkjent eller ikke. Hvis det blir godkjent, får du automatisk tilbakebetaling med den opprinnelige betalingsmåten. Husk at det kan ta litt tid for banken eller kredittkortselskapet å behandle og legge ut refusjonen.